مقالات

بیتوبگ قیر جایگزین بشکه های فلزی

بیتوبگ قیر

امروزه استفاده از بیتو بگ قیر به جای بشکه های فلزی یکی از بهترین جایگزین های حمل و نقل قیر می باشد. از دلایل استفاده از بیتوبگ به جای بشکه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

دمای آماده سازی و پر کردن بیتو بگ قیر بسیار کمتر از بشکه می باشد، که باعث صرفه جوی در انرزی گرمایی و آهن بر کار رفته در بشکه می شود.

حمل و نقل بیتو بگ قیر بسیار راحتر از بشکه قیر می باشد.

در هنگام تخلیه بشکه باید دوباره قیر را حرارت داد ولی در بیتو بگ فقط کافی است لایه خارجی بیتو بگ قیر را که همان گونی می باشد را پاره کرد و بیتو بگ قیر را با نایلون در کوره مذاب انداخت.

به همین دلیل امروزه می بینید که خیلی از کشورهایی که در آنها مصرف انرژی مدیریت شده است از ورود قیر به کشورشان با بشکه و سایر روش ها جلوگیری می کنند و فقط قیر را دربیتو بگ یا پلی بگ یا جامبو بگ می پذیرند.

قیرهایی که با بیتوبگ معمولا به فروش میرسند با دمایی از ۷۰ درجه سانتی گراد تا ۱۱۰ درجه ماکزیمم پر شده اند و بعد از حمل و نقل در محل استفاده معمولا رو کش گونی آنها را از یک طرف پاره می کنند و قیر را با نایلون در کوره ذوب پرتاب می کنند. نایلون مذکور در دمای حدود ۱۴۰ درجه در قیر ذوب شده و چون جنس و پایه اصلی نایلون نانو، خود از جنس مواد نفتی و قیر بوده است در آنالیز مواد قیر معمولا تغییرات خارج از بازه ایجاد نمی کنند.

گونی خارجی هم در دمای ۲۷۰ درجه ذوب می شود ولی معمولا این تیپ مواد باعث تغییر آنالیز قیر شده و معمولا در کوره های ذوب قیر، قیر حمل شده با بیتو بگ را با گونی آن در داخل کوره پرتاب نمی کنند. در مواردی دیده شده برخی توزیع کنندگان برای کاهش هزینه حمل در گونی بدون نایلون قیر را ریخته و در هنگام انداختن در کوره کونی را از قیر جدا می کنند که این شیوه به خاطر غیر اصولی بودن برای موارد حساس توصیه نمی شود. پس بهترین شیوه کنترل دما در پر کردن بیتو بگ قیر استفاده از دمای حدود ۱۵ درجه کمتر از دمای اعلام شده از طرف تولید کننده بیتو بگ قیر به عنوان دمای کاری می باشد.

 

یزدان بافت تولید کننده بیتو بگ قیر

شرکت یزدان بافت تولیدکننده برتر انواع مدل های بیتوبگ قیر ، جامبوبگ قیر یا پلی بگ با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن و بر اساس استاندارد های لازم می باشد.

جهت سفارش و خرید بیتو بگ و یا استعلام قیمت بیتوبگ قیر می توانید با بخش خرید و فروش بیتوبگ شرکت یزدان بافت تماس حاصل نمایید.

تلفن: ۱۶-۰۲۱۶۵۷۶۴۴۱۵

 

 

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *