مقالات

قیمت بیتوبگ قیر + مشخصات فنی کیسه قیر

قیمت بیتوبگ

قیمت بیتوبگ قیر

قیمت بیتوبگ قیر با توجه به نوع کیسه بیتوبگ مورد نیاز متفاوت است. قیمت کیسه بیتو بگ براساس آیتم های مختلفی تعیین می گردد از جمله قیمت مواد اولیه و همچنین بسته به اندازه و شکل آن در قیمت کیسه بیتو بگ موثر است.

شرکت یزدان بافت ایرانیان تولید کننده انواع محصولات بیتو بگ قیر می باشد و از آنجایی که این شرکت دارای آزمایشگاهی مدرن جهت کنترل کیفی محصولات کیسه بیتو بگ می باشد، محصولات این شرکت دارای تاییدیه فنی و همچنین کیفیت و دوام بالایی می باشند.

قیمت های ارائه شده از طرف شرکت نسبت به سایر شرکت ها کاملا رقابتی بوده و بهترین قیمت را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

جهت سفارش و خرید کیسه بیتوبگ قیر (کیسه پلی بگ قیر) و یا استعلام قیمت بیتو بگ قیر می توانید با بخش خرید و فروش شرکت تماس حاصل نمایید.

 

مشاهده اطلاعات تماس شرکت یزدان بافت

 

 

مشخصات فنی پلی بگ ها یا بیتو بگ ها یا جامبو بگ قیر

این محصول که جنس لایه خارجی آن از گونی و از جنس پلی پرو پیلن می باشد و با استاندارد های مربوط به جامبو بگ دسته بندی می گردد و قابل انعظاف می باشد.

لایه داخلی بیتو بگ قیر از جنس نایلون نانو می باشد که قابلیت تحمل دمای بالا را دارد.

معمولا استاندارد دمایی این نایلون ها ۱۰۹ درجه سانتی گراد می باشد و این بیتو بگ در این دما اگر پر شوند بدون تغیر فرم باقی می مانند.

بیتو بگ های قیر (جامبو بگ یا پلی بگ قیر ) در دمایی ۱۶۰ درجه ذوب می شوند.

اغلب کشور ها از این استاندارد جهت تاییدیه بیتو بگ های قیر استفاده می کنند. ولی گاها از نایلون های با دمای ۱۵۰ درجه و ۱۸۰ درجه نیز استفاده می کنند. که به ندرت استفاده می شوند و کارایی بسیار کمتری دارند، و معمولا اینگونه بیتو بگ ها یا پلی بگ ها یا جامبو بگ قیر به سختی و با قیمت های بالا یافت می شوند.

فرم بیتو بگ یا جامبو بگ قیر معمولا مخروطی یا ذوذنقه ای می باشد و معمولا این گونی ها با ابعاد کف ۱۱۰*۱۱۰ و با ارتفاع ۱ متر و با ظرفیت یک تن تولید می گردد.

فرم ذوزنقه ای آنها برای این منظور طراحی شده است که در دمای تابستان و در معرض تابش شدید آفتاب پس از شل شدن قیر کیسه فرمت خود را از دست ندهد.

 

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *