معرفی شرکت یزدان بافت ایرانیان

شرکت یزدان بافت فعالیت خود را در زمینه تولید کلیه مشتقات پلیمری، تولید گونی های پلاستیکی (پلی پروپیلن) و نایلون های عریض (پلی اتیلن)، بافت و دوخت کلیه گونی های صنعتی از قبیل انواع جامبو بگ، بیگ بگ و بیتوبگ آغاز نمود و با توجه به کیفیت بالای محصولات، در طی زمان فعالیت خود توانست رضایت مشتریان را جلب نمیاد.

محصولات ما انواع جامبو بگ ، بیگ بگ و بیتو بگ در اندازه های مختلف (۵۰۰ تا ۲۵۰۰ کیلو گرمی) با مارک و بدون مارک، در مدل های ۸ بند، ۴ بند ، ۲ بند ، ۱ سر قیف و ۲ سر قیف و همچنین نایلون حریر با قیمت بسیار مناسب و طبق استاندارد های بین المللی می باشد.

کیفیت محصولات

شرکت پوریا بافت دارای آزمایشگاهی مدرن جهت کنترل کیفی محصولات (جامبو بگ ، بیگ بگ) خود می باشد. پرسنل آزمایشگاهی با کادری مجرب در مراحل تولید تست های مختلف را از ابتدای ورود مواد اولیه تا تولید محصولات نهایی انجام می دهند تا محصولی با کیفیت عالی و استاندارد را به مشتریان خود عرضه نماید.

برخی از تست هایی که بر روی جامبو بگ ها انجام می شود عبارتند از: تست مقاومت کششی نخ، تست مقاومت کششی پارچه، تست جامبوبگ، تست تسمه های جامبوبگ.

 

جهت سفارش و خرید بیتوبگ قیر، جامبوبگ قیر، بیگ بگ قیر، بیگ بگ و جامبو بگ و یا استعلام قیمت بیتو بگ ، جامبو بگ و بیگ بگ می توانید با شرکت یزدان بافت تماس حاصل نمایید.

اطلاعات تماس

آدرس کارخانه: تهران – شهریار- جاده کهنز – بوستان ۴ – شهرک جوان زاد – پلاک ۱۹

تلفن: ۱۶-۰۲۱۶۵۷۶۴۴۱۵

فکس: ۰۲۱۶۵۷۶۴۳۷۹

موبایل : ۰۹۱۲۱۲۴۴۱۶۰ – ۰۹۱۲۲۸۵۷۳۸۱